Ads

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

My House smells of....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My House smells of....

    Cinnamon!!!!
    Yeah!! Thanks to Lisa!!!
    Thay are great, and came all in one peice (well they were soooo well packaged, -being in glass- that it took me aggggggges to get into the box haha) Look fab as well with your little stickers on, very proffessional!!,
    i'm a happy bunny
    So cheers Lisa
    http://icecreambird.blogspot.com/

  • #2
    Ooops, I meant to warn you about the packaging, I just didn't want anything broken. I am so glad you like them and my dinky little stickers.

    Enjoy the cinnamon,

    Cheers.

    Lisa

    Bowed Over
    Handmade Dog Collar Accessories
    www.bowedover.co.uk

    Comment


    • #3
      Mmmmm, cinnamon.
      https://folksy.com/shops/GrimmExhibition


      http://poisonedapplecraftuk.blogspot.co.uk/

      Poisoned Apple Theatre - Handmade Crafts on Facebook

      Comment


      • #4
        My house smells of plaster and dust after having the back boiler taken out and having the chimney blocked up last friday... Cinnamon sounds a lot nicer!
        View my flickr

        'I am sure it must hurt your eyes to work filigree by candlelight.' - Jane Austen

        Comment


        • #5
          If only !

          If only mine did smell of cinnamon, as it sounds yummy.

          My house currently smells of dog as she decided to jump in the water when I took her for a walk this afternoon lol.
          Caroline

          You don't need talent to be artistic you just need patience!

          www.potterdoodledoo.co.uk

          Comment

          Working...
          X